Aqua calientes

10 december 2018 - Aguas Calientes, Peru

Na al de bussen is de trein n fijne afwisseling..3 uurtjes door n prachtig landschap.. zeker de moeite waard. Vandaag wat rondgelopen in aqua calientes..morgen machu pichu! En gelijk ook de afsluiting van mijn reis peru is bolivia. Woensdag vlieg ik naar Argentinië waar ik nog 10 dagen zal verblijven voor ik weer naar t koude, natte nl terug ga.. time flies!

1. Vicky Megens:
    10 december 2018
    Super dat je zo geniet en wat zie je toch mooie dingen. We zullen de overgang naar ons koude kikkerlandje zo warm mogelijk maken 😘 en kijk uit naar nog meer verhalen en foto's 😊
  2. Helma:
    11 december 2018
    Ik ben het helemaal eens met Vicky en wat heb je toch mooie foto's gemaakt.
    Slaap lekker xxx
  3. Alicia:
    11 december 2018
    Geweldig Nastas, wat een reis <3 Super!! geniet nog van de laatste dagen
  4. Ton nillesen:
    Hoi Natasja geniet nog van je reis naar argentinie Veel plezier daar en tot ziens in nederland lfs Mam