Arequipa

23 november 2018 - Arequipa, Peru

Na n 10 uur durende busreis, dan eindelijk aan gekomen in arequipa.  Hier word je gelijk op de proef gesteld door de hoogte. Van 500 m naar boven de 3000! 😅De reis vanaf nu gat nog verder de hoogte in, dus n kans op hoogteziekte is aanwezig.  Advies is coca bladeren kauwen of anders coca thee te drinken dat schijnt te helpen. Maar zo far so good. Het is 9 uur in de ochtend en vermoed al n graadje of 28..dat belooft wat.. het hotel is super en vandaag staat er niet veel op t programma.. kan ik iig ff zweten van t niks doen ;) straks even de stad verkennen, voor nu even n uurtje slapen..

1. Kirsten Springveld:
    23 november 2018
    Lekker ontspannen in dat mooie hotel. 💋
  2. Helma:
    Ja op grote hoogte kun je ook spontaan een bloedneus krijgen, dat heb ik gehad .
    Verder heb je weer mooie foto's gemaakt en je hebt een leuk hotel met een lekker bed zo te zien. Geniet verder van je reis.
    Liefs en een dikke knuffel van mij XXXXXX
  3. Vicky Megens:
    23 november 2018
    Zo gaaf..... geniet het heerlijke weer 😘